Onze kantoren en magazijnen zijn gesloten op donderdag 9 mei en vrijdag 10 mei.

Vanaf maandag 13 mei staan wij terug voor u klaar!

 

 

Menu

Hoe kunnen we helpen?

Vragen per categorie

Vind jouw antwoord

Ik heb een bestelling geplaatst bij mijn vertegenwoordiger. Hebben jullie deze goed ontvangen?

Allereerst, bedankt voor uw bestelling en welkom bij Go-Solar!

Het kan (zeker in verlofperiodes en periodes van grote drukte) tot even duren tot uw bestelling verwerkt is en u een bevestiging van ons heeft ontvangen. Heeft u deze mail niet ontvangen of verdere twijfels? Neem gerust contact op met onze customer service. Wij helpen u graag verder. 

Ik zou graag mijn bestelling wijzigen. Is dat nog mogelijk?

Dit hangt af van de wijziging en de fase waarin u de bestelling wil wijzigen. Als de panelen al op uw dak liggen, is het niet evident om ze even te wisselen! U neemt best contact op met uw vertegenwoordiger of met onze customer service. Wij bekijken met u wat de mogelijkheden zijn.

Wanneer wordt mijn bestelling uitgevoerd?

Het is niet altijd gemakkelijk om een eenduidig antwoord te geven op de wachttijd tot plaatsing. De weersomstandigheden laten zich nooit voorspellen en zeker in de huidige logistieke problematiek kunnen de leveringen haperen. Bij PV-installaties duurt het doorgaans +/- 3/4 maanden tot plaatsing, maar dit kan soms sneller of juist iets langer duren afhankelijk van de drukte. Met de hoge energieprijzen belooft 2023 een druk jaar te worden en kunnen de wachttijden verder oplopen. 

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Voor meer informatie of een offerte kan u ons offerte formulier invullen.

Vraag nu een offerte aan

Onze medewerkers bekijken of wij een offerte op afstand kunnen maken of een plaatsbezoek aangewezen is. 

Heeft u al een offerte ontvangen en wil u graag met ons in zee gaan? Neem dan gerust contact op met uw vertegenwoordiger. 

Hoe verloopt het proces bij Go-Solar?

In deze bijlage kan u terugvinden hoe het proces loopt bij Go-Solar. Zo heeft u een handig overzicht van wat u mag verwachten.

Ons proces

Komt u er niet uit?

Wilt u ons per mail contacteren of graag een afspraak maken voor langs te komen op kantoor?

Contacteer onze Customer Service via ons contactformulier: 

Customer service 

U kan via deze link ook een offerte aanvragen of een storing melden. 

Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot vrijdag van 09u00-12u00 & van 13u00-17u00. 

 

 

Waasmunster

052 69 16 52
Dommelstraat 72
9250 Waasmunster

Brecht

03 369 19 03
Kraaienhorst 2A
2960 Brecht

Waver

02 616 19 19
Avenue Vésale 32a
1300 Waver